Տարեվերջյան ամփոփում

0

Posted by ashotpashinyan | Posted in Մայրենի | Posted on 25.05.2022

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում: Սպորտ դահլիճը

ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է: Իմ ամենալավ ընկերը Խաչիկն է նա ինձ միշտ օգնում է

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Իմ ամենասիրելի նախագիծը ես սեբաստացի եմ:

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Երեք հրացանակիրներ, Բարոն Մյունհաուզենի արկածները, Ռոդարի Պատմություններից

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Եղիշե Չարենցի Ես իմ անուշ հայաստանի

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։ Մաթեմաթիկան որովհետև աայն զարգացնում է տրամաբանությունը և մարզում ուղեղը:

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։ Անգլերեն

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը: Մանուկների քաղաքը հրաշքների աշխարհում:

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ գյումրի, գառնի տաճար, կոշի ամրոց և լճաշենի ամրոց:

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։ Ձմռան առաջին օրը

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։ չունեմ անհաջող օր:

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։ Իմ ամենահետաքրքիր նյութը Էքզյուպերի Փոքրիկ Իշխանը որովհետև ես կարդացել եմ

Էքզյուպերի ՓՈՔՐԻԿ ԻՇԽԱՆԸ

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում: Ավելի լավ կսովոր եմ:

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց: Կրթություն ստանալու համար սովորել գիտելիք ստանալ և շատ բաներ իմանալու համար:

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Write a comment

Перейти к верхней панели